بازاریابی آنلاین

بازاریابی آنلاین

تاریخ : دوشنبه 05 آبان 1399 زمان : 9:29 | بازدید : 54
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

سئو در اصفهان | تعرفه سئو سایت در اصفهان ❤️ آیسا

 

بازاریابی آنلاین یک هدف متحرک سئو چیست در لیست کارهای داخلی VP بازاریابی است. با تمام نیازهای خارجی که در وقت شما وجود دارد ، به راحتی می توانید کارایی و کیفیت وب سایت خود را از زیر انگشتان خود بلغزانید. به همین دلیل ، حتی پس از تعمیرات اساسی عمده بهینه سازی وب سایت ، مهم است که به طور مرتب در وب سایت خود بررسی کنید تا به روزرسانی های خود را بررسی کنید و ببینید آیا تلاش شما از این طریق خارج شده است.

 

بدون اینکه خیلی فنی شوید ، در اینجا یک چک لیست سه ماهه سریع برای ارزیابی وضعیت بهینه سازی وب سایت بازاریابی درونی شما آورده شده است. اطمینان حاصل کنید که این موارد مجاز در لیست شما قرار دارند:

 

لیست بهینه سازی وب سایت QUICK-HIT

آیا مسیرهای تبدیل شما سازمان یافته است؟

 

نحوه برخورد مشتری شما با پیشنهاد شما مهم است. اطمینان حاصل کنید که مسیر تبدیل هیچ مانعی ندارد - زمان بارگیری آهسته ، اطلاعات یا فرمهای منسوخ شده و غیره - برای اجرای بی نقص برنامه بازاریابی ورودی شما.

 

آیا پست های وبلاگ شما بازدید جدیدی را به خود جلب می کند؟

 

عناوین وبلاگ و سطح ترافیک خود را تحت نظر داشته باشید. اگر تحت تأثیر قرار نگرفتید ، سعی کنید روی س customerالات مشتری متمرکز شوید. ارائه پاسخ های شفاف و دوستانه که به مشتری شما در سفر کمک کند ، مشتری را در مرحله تحقیق جذب می کند و اعتبار و اعتماد را ایجاد می کند.

 

آیا با استفاده از بهترین روشهای جستجوگرها وبلاگ نویسی می کنید؟

 

ما در اینجا این مفهوم را بیشتر مرور می کنیم ، اما همیشه هنگام افزودن به وب سایت خود ، بهینه سازی موتور جستجو را در ذهن داشته باشید. هر به روزرسانی وبلاگ باید یک دارایی استراتژیک باشد که می توانید برای کمک به تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید ، خواه از طریق ایمیل ارسال یک چشم انداز جدید با یک پیشنهاد قابل تأمل از پست یا استفاده بیشتر از یک کلیپ خبری اخیر.

 

آیا اطلاعات عنوان و متا را پر می کنید؟

 

اگرچه این مورد فنی است و ممکن است بی اهمیت به نظر برسد ، اما با پر کردن متفکرانه اطلاعات عنوان و متا برای هر صفحه در وب سایت شما ، می تواند تلاش های شما را برای بهینه سازی ضرر برساند. برای هر پست وبلاگ و صفحه فرود ، عنوان و اطلاعات متای بهینه شده برای کمک به موتورهای جستجو و افراد دیگر در نظر بگیرید.

 

آیا به اشتراک گذاری این محتوا در شبکه های اجتماعی آسان است؟

 

این فرآیند را خودتان طی کنید تا اطمینان چگونه صفحه اول گوگل باشیم  حاصل کنید که به راحتی می توانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید و از طریق پلاگین های اشتراک اجتماعی به وب سایت خود پیوند دهید. شبکه های برتر شامل فیس بوک ، توییتر ، گوگل پلاس و LinkedIn هستند ، اما حتماً شبکه های دیگری را نیز شامل شوید که ممکن است با مخاطبان خاص شما مانند Pinterest یا YouTube صحبت کنند.

 

آیا محتوای برتر شما جذاب است؟

 

صفحات و پیشنهادات فرود محتوای برتر خود را مرور کنید. آیا تماس های اقدام ، صفحات فرود ، فرم ها ، صفحات تشکر و ایمیل های تأیید بدون خطا و جذاب هستند؟ برای اطمینان از بالا نگه داشتن استانداردهای خود ، در صورت لزوم بازنویسی یا ویرایش کنید.

 

آیا می توانید وب سایت خود را از نظر سرعت بهینه کنید؟

 

تاکتیک های بهینه سازی سرعت ماهیتاً فنی تر هستند ، بنابراین در این مورد از تیم پشتیبانی IT خود کمک بخواهید. آیا برای بهینه سازی بیشتر سرعت بارگذاری وب سایت می توانید کاری انجام دهید؟ آیا می توانید تصاویر و دارایی های خود را جداگانه میزبانی کنید؟ آیا می توانید تغییر مسیرها را کاهش یا حذف کنید؟ برای اطمینان از بارگیری سریع سایت در این لیست ، این چک لیست را اجرا کنید ، این امر می تواند به سهولت استفاده و مشاهده موتور جستجو در وب سایت شما کمک کند.

 

هدف هر برنامه بازاریابی ورودی دستیابی به افزایش بازدید از وب سایت است که منجر به آگهی های با صلاحیت بالا می شود. با استفاده از این چک لیست ، هر سه ماه یکبار وب سایت خود را مرور کنید تا مطمئن شوید که آن لیدها را بطور مثر جذب و تبدیل می کند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش